Şubat 14th, 2008 | Yazan:

sevgilim.jpg



6 Yorum var “Sevgililer günün kutlu olsun”

0. annen,gülay,nuray diyor ki:

Nice 20′li yıllar dileriz. İnşallah hep böyle mutlu yaşarsınız. Sizleri çok seviyoruz hepinizi öpüyoruz. Ailen…

1. MüNeWeR diyor ki:

abla müptelan oldum senin ya!biliyo musun tereddüt ediyorum yazarken çok mu oldum diye?inan o kadar hoşsunuz ki!daha öncede demiştim yine diyorum başka bişey var sende öyle alelade tarif alıp geçebileceğim bi yer değil bu site.nasıl biri olduğun zaten üslubundan o kadar belli ki;çok sıcak,samimi…eşinizi çoooooook tebrik ediyorum size böyle bi hoşluk yaptığı için.bana yapılmış gibi sevindim :) allah vakti geldiğinde hepimize sizin gibi gerçek evlilikler nasib etsin inşaallah.sizede hayırlı nice 20 yıllar diliyorum .hoşçakalın,sevgi ile kalın…..

2. Canan Gülbeden diyor ki:

Sevgili Münewer,
Aaaay canım sen hiç çok olurmusun bir tanem. Her zaman yazabilirsin. Zaten ismini okur okumaz hemen tanıyorum. Çok ama çok seviniyorum. Yazdıkların için sana çok teşekkür ederim. Eşimin yazdıkları İnanırmısın benim içinde bir süpriz oldu bende şaşırdım çok sevindim, okuyunca. Canım benim Allaha şükür ben mutluyum. Tabiiki bizlerinde sorunları oluyor . Hiç bir Aile bence yüzde yüzde mutlu değildir . Herkesin az yada çok sorunları,Tartışmaları olur . Önemli olan anlayışlı bir şekilde konuşup halletmek. Ama inanırmısın geneldede daha çok nedense kadınlar biraz daha anlayışlı oluyor. Anlayışlı olduğun zamanda tabiiki evliliğiniz güzel gidiyor. İnşallah benimde dileğim Canım Allah sana ,sana değer veren ,saygı gösteren,seni çok ama çok seven Birini kısmet etsin. Sen layıksın . Yine görüşmek üzere Hep mutlu ol.
Sevgilerimle
Canan Gülbeden

3. Ilker Erdem diyor ki:

Canim Canan Ablacigim keklerin cok guzel gorunuyor. Bizde cok severiz islak keki. Bugun kullagini cinlattik senin. Gundal abi de cok guzel bir siir yazmis senin icin. Okuyunca cok duygulandim. Boyle guzel birliktelikler cok zor bulunur. Allah mutlulugunuzu bozmasin. Opuyorum seni. Sevgiler

4. gönül diyor ki:

merhabalar sitenizi bugün buldum cok güzel tarifler var.ben hamurla ugraşmayı cok seviyorum ama genelde beceremiyorum mayalı hamurlarım hiç kabarmıyo.keklerimde birinde güzelse digerinde olmuyo ama sizin tarifleriniz cok kolay ve bulunabilen malzemelerle hesini denicem yavaş yavaş umarım beceririm eger isterseniz bende degişik tariflerim var hem kolay hemde cok lezzetli şimdiden cevapladınız için teşekkür ederim hemde böyle bir site kurdunuz içinde tebrikler

5. Nuray Daymaz diyor ki:

Merhaba Canan,

Siteni bugun girdim. cok guzel yapmisin. cok guzel tarifeler yazmisin. Ben hepsini deniyecem.

Beni tanirsin ben Elsten Nuray.

Sevgilerle Nuray

Yorum yaz